Children Shoes

Modelul Balerina – 100 Ron

Posted on: February 21, 2010

Toate fetitele vor sa fie balerine iar pentru ele oferim acest model de pantofior. Pielea folosita este de cea mai buna calitate, are un finisaj stralucitor si este complementata de o fundita discreta la spate. Gleza este imbracata de un material organza pentru un plus de stil si siguranta.  Acesti balerini vin in trei variante de culori: rozaliu metalic, bej sidefat si un maro pamantiu.

Modelul Balerina este gratios, delicat, finut, perfect pentru ocazii deosebite. In plus, au piele interior, piele exterior si talonet. Domnisoarele dvs vor arata divin in acesti balerini!

Masuri disponibile: Rozaliu: 25, 26   Bej: 24, 27, 30;  Maro: 24 , 34, 36

7 Responses to "Modelul Balerina – 100 Ron"

as dori sa stiu daca mai aveti modelul rozaliu nr 26 si daca imi puteti masura interiorul pantofului? va multumesc, astept raspuns

multumim pentru interes. Da avem si in interior are 16cm. multumim

Buna ziua!
As dori sa stiu daca aveti marimea 27 bej.
Mi-ar placea si 27 roz.
Daca achizitionez acest balerin de la dvs si sunt mici se pot schimba cu urmatoarea marime?
Multumesc anticipat.

Modelul Balerina a aparut in 7 Seri. Puteti sa castigati o pereche daca participati la concursul PJ Shoes din urmatoarele saptamani. Bafta

http://www.sapteseri.ro/ro/articole/pacatoasele-placeri/

Sunt superbi ! ” Cei mai dragalasi pantofiori pe care i-am vazut vreodata ! ”

Buna ziua. Am gasit Site-ul cel vechi http://www.pache.ro/ in primavara si mi-ar fi placut sa cumpar fetitei mele o pereche de balerini Candy. Insa nu am mai vazut aici vreo referire la ei. Insa am vazut alti balerini foarte frumosi. E posibil sa primesc un catalog cu ce aveti pentru fetite (acum ea are 27-28 la picior)? Va multumesc

Buna ziua,

Blogul acesta este actualizat in ceea ce priveste marimile. Din pacate colectia de Primavara Vara s-a vandut aproape in intregime. Vom lansa in curand colectia de Toamna Iarna. La numarul 27 mai avem doar modelul balerina pe bej.

Leave a Reply

Descarcati Catalogul Primavara / Vara 2013

http://www.facebookloginhut.com/facebook-login/

Follow Me on Pinterest

Ce spun clientii nostri…

“Am primit cizmulitele; sunt absolut superbe, si foarte bine lucrate. Aveti in mine, asadar, un nou client!” Beatrice

"Am primit apreskiurile, sunt foarte frumoase si exact cum am vorbit la telefon, ii vin pentru anul acesta, dar e bine ca stim de dvs si bineinteles ca o sa va contactam si la anul.” Ramona

"Mi-au placut mult ghetele pentru nepotul meu” Doina

“Superbi! absolut! ce ma bucur ca vinzi astfel de produse!" Mihaela

Categories

