Children Shoes

Concurs Pantofiorul Fermecat

Posted on: February 23, 2011

PJ Shoes doreste sa stimuleze creativitatea copiilor sau (daca sunt prea mici) a noastra si sa ne amintim de povesti!.. Premiul cel mare este participarea copilului dvs la prezentarea de moda a colectiei PJ Shoes Primavara/ Vara 2011.

Trimite continuarea povestii „Pantofiorul Fermecat” pana pe 03 Martie 2011 si veti putea castiga premiul cel mare, sau unul din premiile secundare – 5 invitatii la evenimentul de lansare al colectiei.

A fost o data ca niciodata un oras locuit de copii. Era orasul lor si ei se ocupau de tot. Chiar daca mai calatoreau reveneau tot timpul cu placere acasa. Intr-o zi in orasul lor a intrat un strain in cautarea de adapost pentru o noapte. Nu prea semana cu locuitorii orasului dar acestia l-au primit si au organizat o petrecere in cinstea lui………..”.

Pentru mai multe detalii: http://www.pjshoes.ro/shop/content/14-concurs-colectie-copii-primavara-vara

Multumim tuturor participantilor. Si castigatorii sunt:

1. Roxana Mirela – premiul cel mare
2. Maria Ghioldis
3. Eliza Nichita
4. Elena Banu
5. Dana Stancioi
6. Georgeta Geanina Nicolescu

1 Response to "Concurs Pantofiorul Fermecat"

Eu sunt complet cucerita, iar singura mea suferinta vine din faptul ca mi-as dori si eu asemenea incaltaminte! Pantofiorii sunt lucrati cu maaaare atentie, accesorizati exact cat trebuie, in culori cu mult bun-gust, iar ceea ce ma impresioneaza la maxim este faptul ca sunt facuti dintr-o piele atat de fina pe interior, incat ai senzatia ca este catifea (foarte destept cel care s-a gandit la acest aspect…in sfarsit, putem purta balerinii, sandalutele direct pe piele, fara ca mami sa se ingrijoreze ca vor suferi degetelele in vreun fel). Felicitarile noastre si multumim pentru atentia cu care ganditi minunatiile acestea!

Leave a Reply

Descarcati Catalogul Primavara / Vara 2013

http://www.facebookloginhut.com/facebook-login/

Follow Me on Pinterest

Ce spun clientii nostri…

“Am primit cizmulitele; sunt absolut superbe, si foarte bine lucrate. Aveti in mine, asadar, un nou client!” Beatrice

"Am primit apreskiurile, sunt foarte frumoase si exact cum am vorbit la telefon, ii vin pentru anul acesta, dar e bine ca stim de dvs si bineinteles ca o sa va contactam si la anul.” Ramona

"Mi-au placut mult ghetele pentru nepotul meu” Doina

“Superbi! absolut! ce ma bucur ca vinzi astfel de produse!" Mihaela

Categories

