Children Shoes

Spring Summer 2011

Posted on: March 5, 2011

Colectia PJ Shoes de Primavara / Vara 2011 se remarca prin culori vii, cristale sclipitoare, piei moi, talpi usoare si design modern. Copilul PJ adopta stilul casual, fie ca este vorba de casual cool ori casual chic sau chiar casual jucaus. Astfel, balerinii PJ vin in primavara aceasta intr-o varietate de culori sidefate, metalizate folosind piele premium in interior si exterior. Balerinii sunt complementati de detalii decorative discrete, cum ar fi florice ori fundite care compleateaza modelul si nu il incarca.

Baietii PJ se remarca printr-un stil casual cool relaxat. Astfel, Mocasinii Toni combina stilul clasic cu cel modern. Cusuti manual si avand piele premium in interior si exterior mocasinii sunt perfecti pentru zilele de primavara – vara. Mocasinii devin un “must have”  in sezonul acesta, iar PJ Shoes propune un model extrem de usor si de confortabil de mocasin.

La primii pasi PJ Shoes adopta un stil casual jucaus. Mai mult, incaltamintea pentru primii pasi ajuta piciorusele copiilor sa se dezvolte natural. Toate produsele au talonet, iar pielea folosita in interior si exterior este de cea mai buna calitate.


Noua colectie este acum disponibila spre vanzare www.pjshoes.ro 🙂

1 Response to "Spring Summer 2011"

de ce nu aveti la sandale pt baietei si nr mai mari de 29?pacat!am mai cumparat de la voi si as fi vrut sa mai cumpar dar din pacate baietelul meu poarta deja 3o la sandale si vad ca nu aveti numere mai mari de 29!!!!!!!!!!!

Leave a comment

Descarcati Catalogul Primavara / Vara 2013

http://www.facebookloginhut.com/facebook-login/

Follow Me on Pinterest

Ce spun clientii nostri…

“Am primit cizmulitele; sunt absolut superbe, si foarte bine lucrate. Aveti in mine, asadar, un nou client!” Beatrice

"Am primit apreskiurile, sunt foarte frumoase si exact cum am vorbit la telefon, ii vin pentru anul acesta, dar e bine ca stim de dvs si bineinteles ca o sa va contactam si la anul.” Ramona

"Mi-au placut mult ghetele pentru nepotul meu” Doina

“Superbi! absolut! ce ma bucur ca vinzi astfel de produse!" Mihaela

Categories